Portofoliul de la Ministerul Transporturilor s-a dovedit a fi o “pălărie” mult prea mare pentru Dan Șova – care se remarcase la conducerea Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură și Investiții Străine doar prin modul în care a cântărit, din birou, zăpada de pe drumuri și prin dispariția contractului cu Bechtel.

Șova a demisionat, marți, după 3 luni, 2 săptămâni și 5 zile de ministeriat, marcate de gafe care cauzat prejudicii bugetului și de decizii dincolo de limita legii.

  • După ce a blocat licitații de miliarde de euro, finanțate din bani europeni, pe calea ferată și pe drumuri, Dan Șova a bătut toate recordurile cu Autostrada Comarnic – Brașov. Deși câștigătorii licitației au fost anunțați în decembrie anul trecut, contractul pentru executarea lucrărilor nu a fost semnat nici până acum. Asta, în ciuda faptului că Șova dădea drept iminentă parafarea contractului în valoare de aproape 2 miliarde de euro pentru luna aprilie.

Articol preluat de pe sursazilei.ro , realizat de Raluca Dan/Ștefan Etveș