Li se spune „axe prioritare tematice” si se refera la domenii care, teoretic, ar trebui sa fie de interes proxim in tarisoara care intinde mana dupa bani. Caci banii europeni vin – atunci cand vin… – cu un scop precis si, neaparat, de actualitate. La noi, spre exemplu, Jilava a reusit sa atraga niste fonduri structurale pentru a se promova intens. E de interes, ce-i drept, si multi nu sunt suficient de familiarizati cu locanta, decat dupa ce ajung acolo. De fapt, multi devin musafiri fara voie si sunt de-a dreptul consternati cand dau piept cu realitatea. Din lipsa de informare, evident. Iata motivul pentru care, venind in intampinarea pietei, unde exista o cerere evidenta, autoritatile locale au decis sa aduca Jilava mai aproape de oameni… De care oameni, ramane de vazut. Probabil de cei care, odata prinsi, nu se mai pot pretinde negustori cinstiti. Oricum, asteptam cu nerabdarea continurea proiectului sub auspiciile noului slogan: „Ba de tine!”
POZA ZILEI | „Jilava, mai aproape de tine!” Ba de tine!
56
1 comment
:))