Domo, numărul trei pe piaţa electroIT din România, se repliază după ani în care a acumulat datorii importante şi își vede scăparea în lansarea unui nou concept de magazin. Magazinele sunt operate de două entităţi recent create, iar în acţionariat a apărut un nume nou. Au însă probleme cu furnizorul Samsung, care le cere insolvenţa, şi cu DIICOT.
Retailerul electroIT Domo continuă să-şi reorganizeze business-ul, proces în urma căruia va rezulta un nou brand şi un nou concept de magazine. S-au schimbat firmele care operează lanţul de magazine şi acţionarii, iar compania încearcă să scape de povara datoriilor pe care le-a acumulat în ultimii ani.
Procesul este însă unul dificil, mai ales că, săptămâna aceasta compania a fost chemată în instanţă de Samsung Electronics România, care le cere insolvenţa urmare a unor debite neachitate. Mai mult, Domo a fost implicat, în luna martie, într-o anchetă a Serviciului de Investigare a Criminalităţii Economice Bihor sub supravegherea Parchetului de pe lângă Tribunalul Bihor, care vizează 18 firme implicate într-un circuit evazionist prin intermediul căruia grupul a simulat achiziţii de produse electronice (telefoane mobile) cu ajutorul unor firme controlate de grup, potrivit ebihoreanul.ro. Dosarul a ajuns între timp la DIICOT, scrie economica.net.