101
Un studiu a confirmat că paharele mari de vin îi fac pe oameni să bea mai mult. Atunci când personalul a servit aceeaşi cantitate de vin în pahare de diferite dimensiuni, au observat că vânzările au crescut cu 9 % în cazul în care au fost folosite pahare mai mari.
Acest lucru sugerează următorul fapt: oamenii cred că beau mai puţin atunci când vinul este servit dintr-un pahar mare, astfel încât în cele din urmă ei vor comanda mai mult, în comparaţie cu comanda mai redusă atunci când gândesc că beau mai mult în pahare mici.
”Au fost luate în considerare variaţiile de temperatură şi perioada din an, şi pe lângă toate, s-a constatat că barul a vândut cu 9 % mai mult vin în pahare mari, decât în pahare medii şi mici”, a declarat Theresa Marteau, directorul Departamentului de Cercetare a Sănătăţii şi Comportamentului de la Universitatea din Cambridge. De asemenea, studiul a constatat că efectul a fost mai puternic în zona de bar, mai degrabă decât în zona de restaurant.
sursa- descopera.ro