„Respectul pe care îl avem faţă de clienţii noştri se traduce şi printr-o politică unitară de preţuri. Aceasta din urmă îi asigură că fac oricând alegerea înţeleaptă, în orice magazin Lidl s-ar afla. Pentru a le veni în întâmpinare, vom lansa şi o secţiune specială a website-ului nostru, unde lista de preţuri ale produselor disponibile permanent la Lidl va fi actualizată zilnic. Consultând această listă, clienţii noştri se pot asigura că socoteala de acasă se potriveşte cu cea din orice magazin Lidl din România”, a declarat Georgiana Tugearu, PR & CSR Manager, Lidl România.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în 26 de ţări europene şi având peste 100 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a peste 10.000 de magazine. Având mai mult de 170.000 de angajaţi, Lidl se numără printre primii 10 comercianţi de produse alimentare la nivel mondial.
sursa: gandul.info