Timpul mediu în cele patru piețe analizate este de 52 de minute, indicând faptul că aceste căutări sunt luate foarte în serios. Există însă diferențe mari între țări. Britanicii petrec cel mai mult cu aceste cercetări – 70 minute. Românii îi urmează, cu 63 minute, în vreme ce belgienii dedică 52 de minute, iar rușii cel mai puțin timp – doar 24 minute. Aceste căutări nu se întâmplă într-o singură sesiune, ci se întind pe un număr mai mare de zile. Studiul GfK arată că întregul procesul de cumpărare variază de la un minim de 15 zile în România, la 17 în Rusia și la 21 în Belgia. În Marea Britanie este aproape de două ori mai mare decât în celelalte piețe, durând 41 de zile.
Timpul petrecut pe site-uri
Când ne uităm la cât de multe site-uri vizitează cumpărătorii, continuăm să vedem diferite trasee de cumpărare în cele 4 țări analizate. Belgienii petrec 2.5 minute pe un site, cu o medie de 21 de site-uri investigate. Sub o treime (32%) au cumpărat online. În Marea Britanie, media este de 7.7 minute timp petrecut pe site, la un număr de 9 site-uri vizitate și 42.5% au cumpărat online. Cea mai mare proporție de persoane care cumpără online (55%) se află în România. Românii vizitează în medie 8 site-uri, dedicând 7.8 minute fiecăruia. Rusia are cel mai mic procent de achiziții online, de doar 19%. Rușii au vizitat 7 site-uri, cu o medie de 3.4 minute petrecute pe fiecare dintre ele. În general, cumpărătorii din Marea Britanie și România au un comportament similar, petrecând mai mult timp pe mai puține site-uri. În contrast, belgienii iau în considerare mult mai multe site-uri în căutările lor decât cumpărătorii din celelalte 3 piețe, pentru că sunt interesați să găsească cel mai bun preț, în timp ce pentru ruși procesul de informare online este mai puțin intens și variat.