Ziarul New York Times a cumpărat în premieră spațiu publicitar la ceremonia premiilor Oscar, pentru a difuza un spot despre adevăr versus fake news, presa liberă versus Donald Trump. Anunțul a fost făcut de conducerea publicației după ce ieri Casa Albă a interzis accesul la o întâlnire cu purtătorul de cuvânt Sean Spicer pentru publicațiile și posturile tv critice la adresa lui Trump, anunță BN24.
Reprezentanții publicațiilor New York Times și Politico și ai televiziunii CNN nu au fost primiți vineri la o întâlnire cu presa a purtătorului de cuvânt al Casei Albe, Sean Spicer, informează EFE. În semn de solidaritate cu colegii lor lăsați pe dinafară, reporterii de la Associated Press și revista Time au boicotat evenimentul.
„Nimic asemnănător nu s-a mai întâmplat vreodată la Casa Albă, în lunga noastră istorie de acoperire a multor guverne din diferite partide”, a declarat directorul executiv al ziarului New York Times, Dean Baquet.
Spot publicitar anti-Trump
Președintele Asociației Corespondenților de la Casa Albă, Jeff Mason, a emis un comunicat potrivit căruia „consiliul WHCA protestează cu tărie împotriva modului în care Casa Albă a gestionat grupul de astăzi”.
Dar tot răul spre bine: vicepreședintele New York Times a anunțat la CNN că publicația a ajuns la 3 milioane de abonați după ce Trump a început să atace ziarul, o creștere cu 50% față de anul trecut, din care o creștere de 25% doar în ultimele 3 luni.
Integral pe b1