Tricourile inscripţionate cu logo-ul Halepeno sunt din ce în ce mai cerute de către fanii tenisului, semn că Simona Halep este extrem de populară în acest moment în circuitul WTA. Zeci de fani au întrebat pe Twitter de unde pot achiziţiona aceste tricouri, în timpul meciului câştigate de Halep vineri dimineaţă, scor 6-4, 7-5, în turul III al Australian Open, în faţa americancei Bethanie Mattek Sands.

Brad Gilbert, un antrenor american de tenis, care este în acest moment comentator la televiziunea americană ESPN, a fost primul care a asemuit-o pe Simona Halep cu un ardei iute (n.r. – jalapeno), datorită jocului excelent pe care l-a avut în 2014. De aici până la porecla Halepeno nu a fost decât un singur pas.
Evident, şi crearea unor tricouri de către sponsorul tehnic Adidas a ajutat. Mesajul Halepeno, imprimat pe trei ardei iuţi în culorile steagului României, a devenit unul dintre cele mai căutate produse de către fanii de pe Twitter. După ce Victor Ioniţă şi Thomas Hogstedt au purtat acest tricou la Australian Open, reţeaua de socializare a explodat. ”Lumea vrea să ştie cum putem cumpăra tricouri cu Halepeno”, ”Simona, de unde pot cumpăra tricoul tău cu Halepeno” sau ”OMG, pe tricourile alea era scris Halepeno? Vreau unul!”, au fost mesajele scrise pe reţeaua de socializare în timpul meciului cu Bethanie Mattek Sands, câştigat de Halep cu 6-4, 7-5.

sursa- prosport.ro

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.