Meciul România – Franța a ținut în fața televizoarelor milioane de români: o cifră care se apropie de cinci milioane de telespectatori pe minut, potrivit paginademedia.ro.

La nivelul întregii țări, peste 4,5 milioane de români se uitau la Pro TV, iar aproape 200.000 erau pe Dolce Sport. Diferențele dintre meciul de pe Pro TV și celelalte stații au fost consistente, mai ales la orașe și pe segmentul comercial: cota de piață a Pro TV a fost de peste 50% pe toate targeturile, cu un 71% pe segmentul comercial 18-49 de ani.

În termeni de cotă de piață, 71% share este cel mai ridicat nivel al vreunui program din istoria măsurătorilor de audiență: practic, aproape trei sferturi dintre românii între 18 și 49 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau la deschiderea Euro 2016 Franța – România.

De remarcat audiența Kanal D pe intervalul meciului: aproape 1,1 milioane de români medie. Postul turcesc avea pe post Bahar (până la 22.30), apoi Best of Vacanța Mare.

Pe locul al treilea, Antena 1 a avut audiențe de peste 12 ori mai mici decât meciul Franța – România,

URBAN. Trei milioane de telespectatori la orașe pentru România – Franța: peste 2,9 milioane la Pro TV și 60.000 la Dolce Sport. Audiența Pro TV a fost de șase ori mai mare decât locul următor pe interval Kanal D și de peste 16 ori mai ridicată decât a Antenei 1.

foto- protv

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.