” Cazierul judiciar care era solicitat pentru foarte multe decizii sau tipuri de documente oferite cetăţenilor, (…) conform cu această ordonanţă de urgenţă se va solicita doar între instituţii, în aşa fel încât cetăţeanul nu va mai trebui să se plimbe între ghişee, să scoată cazierul judiciar pe o hârtie de la un ghişeu şi să îl depună la alt ghişeu.  Copiile după buletin, care se solicită, la fel, la foarte multe dosare, ele vor putea fi trimise şi prin email şi actul normativ (…) prevede că în termen de 30 de zile instituţiile publice au obligaţia să anunţe adresa de email la care se vor putea transmite aceste documente atunci când ele sunt solicitate. Se vor elimina copiile legalizate pentru o serie de documente. Această legalizare se va face conform cu originalul de către funcţionarii care solicită aceste documente, în aşa fel încât nu vor mai trebui cheltuieli suplimentare sau să punem oamenii în plus pe drumuri pentru chestiuni care se pot face şi mai simplu’, a declarat Dacian Cioloș în şedinţa de Guvern.

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.