Îţi place să fii cel mai bine informat şi ai ceva relevant de spus? Ei bine, nu este o ruşine să faci şi ceva bani din asta. Visul oricărui blogger este să poată sta confortabil acasă şi să câştige bani doar scriind pe Internet. Monetizarea unui blog poate avea reţete sigure, între care se numără consecvenţa publicării, dar şi un oarecare fler în afaceri.

Drumul de la vis la realitate trece mai întâi prin testul traficului. Ajung să facă bani din blog cei care au trafic mare, de cel puţin 1.000 de cititori unici pe zi. Cu o precizare: blogul trebuie să fie recunoscut prin calitate şi autoritate, mai importante chiar decât traficul în sine, scrie site-ul incont.

Există bloguri care au trafic mare pentru că recurg la metode neortodoxe: spam, optimizare în motoarele de căutare fără ca locul în Google să fie obţinut prin efort şi conţinut cu adevărat relevant şi căutat etc. Conţinutul este cel care dictează şi optimizarea trebuie făcută pentru utilizatori în primul rând, cu informaţii bogate, link-uri, şi nu neapărat pentru motoarele de căutare.

Este important ca traficul să fie câştigat pe merit, altfel niciun advertiser nu va dori să-şi asocieze numele cu un blogger care şi-a câştigat locul prin diverse “artificii”.

Subiecte interesante + consecvenţă în publicare + atragerea unei comunităţi active = trafic = bani

Cum se transformă click-urile în bani

PPC – pay per click: într-un astfel de caz, primeşti bani ori de câte ori cineva dă click pe o reclamă.

CPM – cost per mille: eşti plătit de fiecare dată când reclama este afişată de 1.000 de ori.

CPA – cost per action: în această situaţie, utilizatorul trebuie să dea click pe reclamă şi, mai mult decât atât, trebuie să întreprindă o acţiune pe site-ul celui care îşi face reclamă.

Mai multe puteţi citi pe incont.ro.

Foto – http://developmentinstitute.org

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.