Forbes a indentificat 10 branduri prospere, care au sfidat criza şi au continuat să deschidă portofelele cumpărătorilor.

Fie că a fost vorba de maşini sau de poşete, cei care pun preţ pe calitate, nu s-au dat în lături să investească în produse de lux. Iar valoarea brandurilor respective este pe măsură.

1.BMW, valoarea brandului se ridică la 19.9 miliarde dolari.

Vânzări: 56.6 miliarde dolari. BMWa mai dat o lovitură, de data asta în China prin proiectarea maşinilor personalizate care răspund cerinţelor consumatorilor chinezi. BMW a câştigat şi prin alegerea unei campanii publicitare care se aliniază culturii chineze

2. Louis Vuitton, valoarea brandului: 19.0 dolari miliarde de euro

Vânzări de marcă: 6.3 miliarde dolari. O cifră care spune tot despre câtă căutare continuă să aibă produsele marca Vuitton. În 156 ani, Louis Vuitton a dus constant o politică fără reduceri (zero discount), care îmbogăţeşte valoarea brandului. Şi asta, pentru a le reaminti clienţilor săi pentru ce plătesc.

3.Mercedes-Benz, valoarea brandului: 18.8 miliarde dolari;

Vânzări Marcă: 63.2 miliarde dolari. Maşinile lor sunt rezultatul a 100 de ani de inginerie germană, aşa că au marşat pe acest lucru, şi au continuat campania publicitară în condiţiile în care alte firma au redus cheltuielile de publicitate. Compania se luptă în prezent cu BMW pentru locul întâi pe piaţa maşinilor de lux din China.

4.Gucci,valoarea brandului: 8.2 miliarde dolari

Vânzări de marcă: 3,0 miliarde dolari.Cu un nou CEO la cârmă, Gucci a prezentat o strategie de brand, care a inclus anul trecut reducerea producţiei şi variaţii multiple pe acelaşi stil. În plus, a fost lansată o campanie nouă de promovare a moştenirii Guccio Gucci.

5.Coach, valoarea brandului: 7.4 miliarde dolari

Vânzări de marcă: 3.2 miliarde dolari.Pentru Coach, strategia de anul trecut, de a reduce preţurile, a fost o mişcare bună. În consecinţă, volumul vânzărilor şi profitului au crescut. Compania se concentrează acum pe produsele cu preţuri medii, şi extinderea strategiei sale de preţuri noi în Europa.

6.Hermes,;valoarea brandului: 5,7 miliarde dolari;

Vânzări de marcă: 2,5 miliarde dolari. Lista de aşteptare pentru geanta Birkin, care se vinde între 6.000 dolari şi 100.000 dolari, este faimoasă, pentru compania care are o istorie de 173 ani. Acum, compania intenţionează să se dezvolte prin completarea bazei de clienţi. Acesta a deschis primul său magazin de bărbaţi în februarie, în New York, care vizează furnizarea de îmbrăcăminte personalizată.

7. Chanel, Valoarea brandului: 5,6 miliarde dolar

Vânzări de marcă: 3,3 miliarde dolari. Forţa călăuzitoare din spatele brandului Coco Chanel este, încă, motto-ul: "Moda dispare, doar stilul rămâne acelaşi". Dar secretul firmei Chanel este directorul său de creaţie: Karl Lagerfeld, care este uşor de recunoscut.

8. Rolex, valoarea brandului: 5,5 miliarde dolari

Vânzări de marcă: 3.4 miliarde dolari. Rolex este brandul de ceasuri cel mai profitabil. Se estimează că vânzările se vor majora cu 15% în acest an, pe fondul vânzărilor pe pieţele emergente, unde China conduce, potrivit analistului Jon Cox de la Kepler Capital Markets

9. Cartier, valoare brand: 5.4 miliarde dolari

Vânzări de marcă: 3.3 miliarde dolari. Cu 32 de magazine, în 18 oraşe din China, în prezent, CEO-ul Cartier Bernard Foras a spus că îşi propune ca în trei ani să facă din China nr. 1 pe piaţă, cu cel puţin 55 de buticuri.

10: Porsche,valoarea brandului: 4.8 miliarde dolari

Vânzări de marcă: 8.7 miliarde dolari. Un anunţ recent pentru noul Porsche 911 prevede: "Tu te gândeşti la altceva, decât la adevăratele sale idealuri care au râmas aceleaşi de 46 de ani. Tu ai participat la această realizare, într-o epocă superficială, 911 este necesar, foarte necesar.. Porsche 911. Nu există nici un alt substitut". Şi pentru mulţi, chiar că nu există.

Ana Barb

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.